Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין כונס נכסים

    כינוס נכסים הוא הליך תפיסה ומימוש נכסי החייב על ידי כונס נכסים, אשר נועד להבטיח תשלום החוב או למצער יכול לאפשר לפרוע חלק ממנו. כמובן, כמו בכל הליך משפטי מומלץ להיוועץ עם עורך דין מומחה להליכי כינוס נכסים אשר ידע להבהיר לנו את התמונה המלאה, ולהעניק כלים יעילים ורלוונטיים עבורנו להתמודד עם הליכי כינוס נכסים. ובבחירה של עורך דין למעמד כל כך קריטי, מומלץ לבחור באירה פררבה נוי משרד עורכי דין, המתמחה בהליכים דוגמת אלו.

    מה צריך לדעת על עורך דין כונס נכסים

    כינוס נכסים הוא תהליך שמגולם במסגרת הליכי פשיטת רגל (חדלות פירעון), מבוצע על-ידי הנאמנן ונועד למטרת תשלום חובותיו של החייב כלפי נושים. כינוס נכסים יכול לכלול פירוק שיתוף בדירת מגורים אשר מתנהל לרוב בבית משפט לענייני משפחה. לכן עם מתן הצו לפתיחת ההליכים בחדלות פירעון (פשיטת רגל), חשוב להיעזר בעורך דין מומחה להליכי כינוס נכסים המכיר ומצוי בדינים השונים אשר חלים במקרים כאלה.

    מקרה בנוסף של הליכי כינוס נכסים – הוא מימוש נכס שממושכן או משועבד לטובת נושה מובטח או מכח עיקול (רכב, דירה, בית), אשר מתבצע על-ידי כונס נכסים המתמנה על-ידי בית משפט או רשם הוצאה לפועל. כינוס נכסים במקרה זה הוא הליך יחסית מהיר, ובמקרים אלו לעתים נדרשים מהלכים כלכלים וקבלת החלטות מהירים מאחר שהזמן הלכה למעשה פועל נגד החייב. לכן עם הגשת הבקשה למימוש הנכס על-ידי הנושה ובטרם מינוי כונס נכסים חשוב להיעזר בעורך דין מומחה להליכי כינוס נכסים.

    לא להיבהל מזמן שאוזל

    במצבים שכאלו הזמן אכן יהיה נגדנו, אך עורך דין מומחה לכינוס נכסים יוכל לעזור לנו לפתור את הבעיה למשל בדרך של הגשת בקשה לעיכוב הליך על מנת לפנות אל הבנק או תאגיד מימון אחר לצורך הסדר חוב. כמו כל שירות שניתן בתשלום ייצוג משפטי מהווה ההוצאה הכלכלית, אבל במאזן התועלת הוצאה זו תוכל לעזור לנו לחסוך מאיתנו ימים מורתי עצבים ולאפשר להותיר נכס בידינו (רכב, בית, דירה). על מנת לקבל את כלל השירות בצורה ראויה ומיטבית, חשוב לפנות אל עורך דין מנוסה בתחומים אלה.

    שירות כזה נוכל למצוא אצל אירה פררבה נוי משרד עורכי דין, המעניק ליווי משפטי בכל שלב של כינוס נכסים בהליכי הוצאה לפועל או בבית משפט, בעל ניסיון רב בתחום זה.

    עורך דין כינוס נכסים

    כינס נכסים – הוא הליך תפיסה ושליטה בנכסי חייב לטובת נושה, כאשר המטרה הינה מכירתם (מימושם)  לצורך פירעון החוב או חלק ממנו או להבטחת החזר חובות שונים. שעה שבעל החוב אינו מצליח לעמוד בפירעון הלוואות והתחייבויות שונות, הדרישה לכינוס נכסים תגיע מנושים שונים המבקשים אחר החזרן, ואשר הנכס ממושכן או משועבד לטובתם או מכח העיקול. לרוב המדובר בבנקים, אך לא רק – רשויות מקומיות, ביטוח לאומי, תאגידי מימון שונים, חברות שונות ועוד. לרוב נושים אלה מיוצגים על-ידי עורכי דין מהשורה הראשונה, לכן חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה להליכי כינוס נכסים. כך נוכל להבטיח ייצוג מיטבי, רואיה והליך נכון ומאוזן, בין אם אנו חייבים ובין אם אנו נושים המבקשים את חלקנו בסך החובות ובמקרים כאלו מומלץ לפנות אל אירה פררבה נוי משרד עורכי דין המומחה בתחום.

    מתי מתמנה עורך דין כינוס נכסים

    עורך דין כינוס נכסים יכול להתמנות מטעמו של בית המשפט או רשם ההוצאה לפועל (תלוי באופי ההליך), על מנת לבחון את נכסי החייב ואת זכויותיו בכל נכס בסופו של ההליך גם יהיה ממונה עליהם. כינוס נכסים  בין השאר מתקיים במקרים הבאים:

    • חדלות פירעון (פשיטת רגל)
      במקרים בהם אדם פרטי אינו מצליח לפרוע את החובות אשר הולכים ומצטברים, יוכלו לפנות להלכי חדלות פירעון (פשיטת רגל). במסגרת הליך זה ימנה בית המשפט עורך דין- נאמנן אשר יבחן את יכולתו הכלכלית של החייב, מצבת נכסיו על מנת לבנות תכנית לפרוע את החובות כלפי הנושים ויפעל למימוש נכסיה החייב עד תום.
    • כינוס נכסים בהוצאה לפעל
      במקרה של נכס משועבד או ממושכן או מכח העיקול, הנושה לטובתו רשום המשכון או העיקול, יכול לבקש מימוש הנכס במידה והחייב אינו עומד בהחזרי תשלומי ההלוואה או החובות המוטלים עליו (למשל, רשות מקומית), במקרה זה ימונה עורך דין – כונס נכסים מטעם רשם ההוצאה לפועל אשר יפעל למכירת הנכס ואמצעות כך להסדר החוב כלפי הנושים.
    • פירוק שיתוף במקרקעין

    מקרה נוסף, הוא פירוק שיתוף במקרקעין בין בני זוג או בעלי זכות אחרים, כאשר הנכס נמכר בהליכי כינוס נכסים בפני בית המשפט.

    בבחירת עורך דין בהליכי כינוס נכסים מומלץ לפנות אל אירה פררבה נוי משרד עורכי דין, המעניק מעטפת שלמה להליכי חדלות פירעון (פשיטת רגל), כינוס נכסים והסדרת חובות בצורה מהירה וראויה, מקצועית ומותאמת ללקוח.

    להרחבה אודות עורך דין הסדר חובות.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין