Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מומחה לפשיטת רגל

    לא מעט ישראלים חיים מתוך ה"מינוס", בין אם מכורך הנסיבות למשל על מנת להציל או לגלגל עסקים שלא כל כך מצליחים או לממן טיפולים יקרים (רפואיים או אסתטיים) ובין אם ניהול רמת חיים שאינה מותאמת להכנסת התא המשפחתי – רכישת מוצרים שונים לדירה ולבית, חופשות וכד'. אך צורת החיים הזו עלולה להוביל לעתים להגבלת התנהלות כספית והגבלת העצמאות וחופש התנוע ואף במקרים מסוימים לכדי פשיטות רגל (חדלות פירעון). לכן במקרים שכאלו מומלץ להיעזר בעורך דין מומחה לפשיטת רגל, שיוכל לספק לנו את כל המידע הרלוונטי והכלים השימושיים להליכים של פשיטת רגל (חדלות פירעון). ובבחירה של עורך דין כזה, מומלץ להגיע אל אירה פררבה נוי משרד עורכי דין המתמחה בהליכי פשיטת רגל (הליכי חדלות פירעון).

    לפני תחילת הליך – עורך דין מומחה לפשיטת רגל

    להליכי פשיטת רגל  (חדלות פירעון) ישנם כללים ומטרות ברורות לגבי כל חייב: הראשונה היא שכל הנושים (להם חייב החייב) יקבלו את חובם בחזרה; והשנייה – שהחייב יוכל לחזור אל המוטב, להשתקם כלכלית ולפתוח דף חדש. אך על מנת שכל אלו יוכלו להתקיים בצורה המיטבית לבעל החוב מומלץ לעשות שימוש בעורך דין מומחה לפשיטת רגל.

    שכן בעת ניהול ההליך בצורה נכונה נוכל לקבל הסדרת חובות, או במקרים מסוימים הסדר חובות, מיטבי אלא גם להסיר מעלינו עם סיום ההליך מגבלות שונות כמו איסור יציאה מהארץ, שימוש בכרטיסי אשראי ועוד. אך מעבר לכך נוכל היעזר באיש מקצוע אשר מכיר ומאורע בפרטים ויוכל לספק לנו הגנה משפטית ראויה ומיטבית בעת הליך כל כך חשוב.

    למה חשוב הייצוג על ידי עורך דין מומחה בתחום פשיטת רגל 

    שימוש נכון בחוקים הקיימים, לרבות בחוק חדלות פירעון, מאפשר מגוון אפשרויות, על מנת להותיר את החייבים עם דמי מחייה מתאימים תוך כמובן החזר כספי ראוי לקופת הנשייה ובעקבות כך גם להגן על החייב ובני משפתחו שתוך כדי ההליך לא יגיעו לבור כלכלי גדול יותר. על כן עורך דין מומחה לפשיטת רגל יוכל לעזור לחייבים להוכיח כי אינם מנסים להתחמק מהחזר חובות או להתעשר ולהבריח נכסים, אלא לשלם בצורה הכנה את החובות כלפי הנושים.

    ובבחירה של עורך דין לרגעים כל כך קריטיים נוכל לבחור באירה פררבה נוי משרד עורכי דין המתחמה בהליכי פשיטת רגל (חדלות פירעון) והוצאה לפועל ובעל ניסיון רב בתחום.

    עורך דין לענייני פשיטת רגל

    ממשלות ישראל השכילו להבין כי חוסר יכולת של אדם לפרוע את החובות שלו, היא איננה פגם מוסרי אלא כשל שעלול לקרות לא רק לאדם הפשוט מן השורה אלא גם לאנשי עסקים עמידים. על כן החוק חדש מנסה להכיל בתוכו לא רק את הצעדים לגביית החובות לטובת הנושים, אלא בעיקר את דרכי שיקום ואף הגעה להסדרים שונים אל מול הנושים ללא הכרזה כחדל פירעון. במסגרת הליכים אלו מומלץ להיוועץ עם עורך דין לענייני חדלות פירעון (פשיטת רגל), על מנת להחזיר את החובות בצורה מיטבית ומותאמת לחייב על מנת להגיע לתוצאה הכי אפקטיבית עבורנו. לכן בחירה באירה פררבה נוי משרד עורכי דין, יכולה להיות הבחירה המושלמת להליכים שכאלו.

    למה דווקא עורך דין לענייני חדלות פירעון (פשיטת רגל)

    ראשית כל הליכים אלו אינם נעימים לאף צד, לא לחייב המבקש להסדיר את חובותיו באון מרוכז ולא לנושים המבקשים להשיב החובות שלהם. הליכי חדלות פירעון (פשיטת רגל) מתחילים עם מתן הצו לפתיחת הליכים ובדומה לחוק הקודם, מוקפאים הליכים כנגד החייב. במסגרת ההליכים החייב מוגבל החל מרישיון הנהיגה ועד ליציאה מהארץ, מחויב בעמידה דווקנית בדרישות הדין כלפיו, לכן ייצוג בעורך דין לענייני חדלות פירעון (פשיטת רגל) אמור לצמצם במידה רבה את אי-נעימות ההליך וחוסר הבנה במתרחש, לעמוד מול הנאמן, הממונה ובאי כוח הנושים, ובדרך זאת ולהוציא את החייב לדרך חדשה אופן הכי מתאים ליכולתו.

    זאת, בין היתר, באמצעות הסדר מול הנושים, לעיתים אף בטרם מתן הצו לפתיחת הליכים או תוך כדי ההליך, ובלא מעט מקרים ניתן יהיה להגיע לפשרה אל מול הנושים כמו בנקים, חברת חשמל, רשויות מקומיות בגין חוב תשלומי ארנונה ועוד. צריכים עורך דין לענייני פשיטת רגל? הינכם מוזמנים להרחיב בקריאה כאן.

    חדילת פירעון ומחיקת חלק מהחובות

    כחלק מהסדרי התשלומים בצו שיקום כלכלי קובעים לחייב לשלם סכום מסוים לטובת הנושים, אשר פורסים לתשלומים, ובחלק מהמקרים אם מתקיימים התנאים לכך, גם לקבל פטור מחובותיו באופן מלא או חלקי. כל אלו כמובן נשענים על התחייבות החייב לתוכנית השיקום הנקבעת על ידי בית המשפט. אך על מנת להגיע לשלבים אלו, יש להיוועץ עם עורך דין לענייני פשיטת רגל שיוכל לסייע למצות את כל האפרוריות כדי להביאנו אל קבלת פטור זה במהירות.

    לכן בבחירה של עורך דין לסוגיות כאלו, מומלץ להגיע אל אירה פררבה נוי משרד עורכי דין המתמחה בסוגיות כלכליות ובעל ניסיון רב בתהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל, כך נוכל להיות סמוכים ובטוחים שנסגור את כל החובות.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין